Friday, December 22, 2006

Holiday Spirit.

跟我有一定熟度的朋友(我看大概也就是這個blog的五到十個讀者吧...) 應該都知道我有多麼厭恨2006這一年...

明明都已經進入堂堂最後一個禮拜了, 我還是覺得有股烏雲罩頂的感覺... 下禮拜就要出發的美加伴郎換駕照之旅, 我都還提不起勁去換美金加幣...

anyways...
Heads Up for tm!!!

1st Annual Whales Are Gangsta Holiday Brunch @ Dan Ryan's Taipei!!!!
feat. hsili, pai-chik... and, well, me...

hopefully we will get some good talks going...

b.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home